Політичні сили витратили на розміщення зовнішньої реклами 150-200 мільйонів гривень.
Про це повідомив керівник Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко.
"За нашими експертними оцінками ця сума становила 2,5 мільярда доларів починаючи з початку року. Адже ми знаємо, що та сама Королевська піарилася ще в лютому. За кількістю реклами сказати дуже складно, адже було багато "джинси", тому порахувати ці витрати важко", - сказав Біденко, повідомляє УНН.
"Що стосується зовнішньої реклами, як і всіх медійних каналів, порахувати простіше, оскільки існує відповідний моніторинг. Для зовнішньої реклами щомісячне розміщення становило 12 тисяч площин, в жовтні - 16 тисяч площин. Якщо рахувати по грошах, то в цілому виборча кампанія зовнішньої реклами становила 150-200 мільйонів гривень", - зазначив він.
За словами Біденка, найбільшу кількість біг-бордів з політичною рекламою в Україні розмістили Партія регіонів і партія "Україна-Вперед!".
"Однозначно - Партія регіонів - лідер за кількістю політреклами, і це стосується не тільки зовнішньої реклами, але і телевізійної реклами, реклами преси. Згідно з нашим внутрішнім моніторингом, в жовтні Партія регіонів розмістила близько 6500 площин. На другому місці знаходиться партія Королевської - 2500 площин. Трохи менше за 2500 площин розмістила партія "УДАР", до 2000 - Об'єднана опозиція, комуністи - близько 1 500 площин, десь таку саму кількість - партія "Наша Україна", - підкреслив він.
Раніше, Бюро з демократичних інститутів і прав людини ОБСЄ підтвердили зловживання адміністративним ресурсом у понад 20-тьох випадках в більш ніж десятьох областях України, причому більшість таких випадків спрямовані на підтримку Партії регіонів або її кандидатів.
Нагадаємо, тільки на початок жовтня політики вклали в рекламу загалом близько 500 мільйонів гривень. Таким чином Вибори-2012 стануть найдорожчими в історії України.