Компанія Doors Consulting провела моніторинг витрат на зовнішню рекламу для передвиборної агітації за першу половину липня. У лідерах виявилися Партія регіонів, Комуністична партія і Віктор Медведчук.
Про це повідомив керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артема Біденко, повідомляє видання "Тиждень".
Так, Партія регіонів витратила 8 млн грн, Комуністична партія - 6 млн грн, Віктор Медведчук - 5 млн грн.
Крім цього, згідно з моніторингом, протягом першої половини липня на зовнішню рекламу по 2,5 млн грн. витратили партії Наталії Королевської та Віталія Кличка.
Реклама опозиції обійшлася в 1 млн 250 тис. грн.
Ми регулярно стикаємося з відмовою ЗМІ розміщувати наші рекламні ролики, лідерів опозиції заборонено запрошувати на телевізійні ток-шоу
— Олександр Турчинов, керівник штабу Об'єднаної опозиції
За словами Біденка, під час моніторингу було нараховано не менше ніж 3000 площин реклами Партії регіонів, близько 2500 - Комуністичної партії, 1170 - партії "Україна-вперед!", 2000 - Медведчука, 707 - опозиції.
Партія "УДАР" тільки почала розміщення реклами 15 липня, тому, за словами Біденка, кількість щитів на момент моніторингу була тільки 81. "Я б оцінив кампанію до кінця липня в 1000 площин", - зазначив він.
За словами експерта, на телевізійну рекламу в середньому політичні партії витрачають втричі більше. Тобто, виходячи з вищезазначених показників, можна порахувати ці витрати.
"Проте тут не враховується джинса, проплачені новини тощо", - уточнив він.