"Укрзалізниця" просить Міністерство інфраструктури виділити 730 млн гривень з Дорожнього фонду на будівництво чотирьох шляхопроводів замість наявних переїздів з інтенсивним автобусним рухом.
Як зазначено на сайті УЗ, це стосується Бердичева (переїзд 30 км перегону Бердичів - Демчин), Боярки (переїзд 878 км станції Боярка), Дніпра (переїзд 200 км станції Нижньодніпровськ-Вузол) і села Ясенівці Львівської області (переїзд 1407 км перегону Красне - Золочів).
"Дохідна частина дорожнього фонду формується значною мірою за рахунок акцизу на паливо. Оскільки "Укрзалізниця" є однією з найбільших компаній - споживачів дизпалива в Україні, витрачаючи на його придбання близько 7 млрд гривень на рік, ми вважаємо справедливим передбачити частку коштів Дорожнього фонду саме на потреби залізничної інфраструктури. Так, ще минулого року ми запропонували виділити з державного дорожнього фонду понад 700 млн гривень на проектування, будівництво шляхопроводів і демонтаж залізничних переїздів з автобусним рухом на чотирьох напрямках, де існує гостра необхідність поліпшити дорожню інфраструктуру, в першу чергу для безпеки наших громадян", - ідеться в повідомленні з посиланням на виконувача обов'язків голови правління "Укрзалізниці" Євгена Кравцова.
За даними УЗ, за п'ять місяців цього року на залізничних переїздах і коліях поза переїздами сталося 33 випадки ДТП, що на 2 випадки більше, ніж за відповідний період 2017-го.
"Ми впевнені, що оптимальним варіантом для забезпечення безпеки руху є той, коли автомобільні та залізничні шляхи не перетинаються. Це дозволить запобігти трагедії на залізничних переїздах, які, на жаль, трапляються з вини горе-водіїв, які грубо порушують правила дорожнього руху. Адже незважаючи на те, що залізничники постійно закликають водіїв дотримуватися правил перетину залізничних переїздів, такі випадки не рідкість", - заявив Кравцов.
Він вважає, що ці шляхопроводи повинні бути включені до державної програми підвищення безпеки дорожнього руху до 2020 року.