Техніко-економічне обґрунтування метро на Виноградар передбачає низку нових для Києва технічних рішень. Одне з них - розміщення тунелів один над іншим.
Як повідомляють на сайті Київради, профільна комісія заслухала інформацію від розробників із проектування Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції "Сирець" на житловий масив "Виноградар" з електродепо в Подільському районі Києва.
Повідомляють, що ТЕО будівництва вже розроблено і передано на державну експертизу, після узгодження фахівці почнуть працювати над проектом.
"У частині відгалуження від станції "Мостицька" на Виноградар заплановані так звані вертикальні підземні тунелі, тобто вони будуть розташовані один над одним, а не паралельно, як ми звикли. Таке технічне рішення пропонується тому, що дорожній коридор на вулиці Межовій доволі вузький і насичений інженерними комунікаціями. Воно не є новим у світі, але в столиці досі не застосовували", - зазначив голова постійної комісії з питань транспорту, зв'язку та реклами Олексій Окопний.
Загалом ця частина зеленої гілки метро буде проектуватися як лінія мілкого залягання. Її найглибша частина розпочнеться на Сирці на глибині близько 40 метрів і буде поступово наближатися до поверхні в районі станції "Мостицька", яка запланована на перетині вулиць Межової, Білецької і Північно-Сирецької. Наступна станція "Проспект Правди" буде розташована на перехресті проспекту Правди і Межовій. Дві ці станції планують запустити наприкінці 2019 року.
На другому етапі заплановано здати в експлуатацію вилочного відгалуження на Виноградар з двох станцій та електродепо. Третя і остання черга - будівництво станцій "Вітряні гори" і "Площа Т. Шевченка".
Нагадаємо, Київ планує наприкінці 2017 року розпочати будівництво метро на Виноградар.