Одеська міська рада 47 голосами "за" повернула місцевий аеропорт у муніципальну власність.
Згідно з рішенням депутатів місто виходить зі складу засновників ТОВ "Міжнародний аеропорт "Одеса" і забирає свій внесок у натуральній формі (тобто сам аеропорт), пише "Інтерфакс-Україна".
Мер Одеси Геннадій Труханов пояснив, що таке рішення міськрада ініціювала у зв'язку з невиконанням інвестором своїх зобов'язань з добудови та здачі в експлуатацію нового терміналу аеропорту. Він повинен мав бути готовий до 30 вересня 2016 року. Представники юридичного департаменту міськради під час обговорення питання відзначили, що на місто чекає тривалий юридичний і, можливо, судовий процес у зв'язку з цим рішенням, але це єдиний спосіб вплинути на інвестора. При цьому, крім свого майна і прибутку від діяльності ТОВ, міськрада розраховує отримати частку в новому терміналі.
Голова Одеської обласної державної адміністрації Михайло Саакашвілі підтримав рішення міськради.
"Коли я приїхав працювати в Одесу, на будівництві був залитий бетоном майданчик і забиті кілька металевих паль. Упродовж року термінал був добудований і практично готовий до експлуатації, нам також вдалося домогтися виділення фінансування для будівництва злітно-посадкової смуги. Спільними зусиллями ми змогли залучити в Одесу багато нових авіакомпаній, досягли зниження цін на квитки за деякими напрямками, включаючи рейси до Києва, і досягли серйозного приросту пасажиропотоку.
І все ж дане мені й одеситам слово про те, що новий термінал мав би вже функціонувати, не виконано", - написав він у фейсбуці.
"Дуже важливо, щоб нашою спільною головною метою стало введення в експлуатацію нового терміналу і нічого не завадило будівництву смуги, щоб ганьба у вигляді старого терміналу і розбитої злітної смуги остаточно відійшла в минуле", - заявив губернатор.
Нагадаємо, в 2011 році для реконструкції аеропорту було створено ВАТ "Міжнародний аеропорт "Одеса", яке на 25% належить місту. Другим учасником СП стала компанія Odessa Airport Development Ltd., за яким, вважається, стоять місцеві бізнесмени Борис Кауфман і Олександр Грановський.
Роботи з будівництва нового терміналу аеропорту проводили за кредитні кошти, отримані під заставу майна комунального підприємства. Реконструювати злітно-посадкову смугу приватний інвестор зовсім відмовився. Тим часом після створення СП міськрада передала від комунального підприємства приватній компанії низку ділянок землі навколо аеропорту загальною площею близько 100 га під виглядом реконструкції аеропорту та будівництва нової ЗПС.