ГоловнаЕкономікаБізнес

​Оператори зовнішньої реклами створили механізм для боротьби з нелегальними бордами по Україні

База корисна для рекламодавців, які зможуть перевірити законність розміщення конструкцій

Асоціація зовнішньої реклами України (АЗРУ) запустила загальнонаціональну Базу законних конструкцій для детінізації ринку реклами і підвищення його прозорості, йдеться в повідомленні АЗРУ.

«База Асоціації наповнюватиметься об'єктами, розміщеними виключно відповідно до законодавчих норм, із зазначенням в Базі адреси розміщення носія, типом конструкції і найменуванням юрособи власника», - йдеться у прес-релізі з посиланням на виконавчого директора Асоціації Оксану Поліщук.

В Асоціації переконані, що платформа дозволить значно скоротити число незаконних рекламних конструкцій по Україні.

Примітно, що ця ініціатива йде від представників бізнесу, тоді як за логікою ініціатором мусить бути міська влада, насамперед столична.

«В Україні залежно від міста кількість нелегальних конструкцій становить 7-20%. Це приблизно від 500 тис. грн до кількох мільйонів недоотриманих бюджетами коштів того чи іншого міста на рік», - повідомила Поліщук, підкресливши, що завдання АЗРУ - сприяти розвитку цивілізованих ринкових відносин, підвищити його прозорість. Ключове завдання Асоціації - мінімізувати обсяг тіньового ринку зовнішньої реклами.

Для внесення конструкції в Базу ooh-операторам треба заповнити анкету, на підставі якої працівники Асоціації відправлять запити в мерії міст - на підтвердження легальності кожної площини.

Це, на думку АЗРУ, гарантує об'єктивність наповнення і функціонування Бази.

У першу чергу, база буде корисною для рекламодавців, які за спеціальним кодом зможуть перевірити законність розміщення тих чи інших конструкцій, де розміщується їхня реклама, і тим самим уникнуть долі стати мимовільними донорами тіньового ринку. У свою чергу, громадськість, отримує можливість контролювати міське середовище, очищаючи вулиці від незаконних конструкцій.

«Від міської влади ми чекаємо повного сприяння і відкриття баз конструкцій, щоб разом боротися з нелегальними бордами. Тим самим, місцева влада отримає додаткові кошти до бюджетів для розвитку інфраструктури міст. У перспективі ми розглядаємо можливість вести рейтинги міст на чистоту ринку зовнішньої реклами», - додала Оксана Поліщук.

Найбільші оператори ринку, на частку яких припадає близько 86% надходжень до бюджетів від зовнішньої реклами, так само долучилися до наповнення Бази. Зокрема, BigBoard Ukraine, «Прайм груп», «Октагон Аутдор», «РТМ-Україна», «Перехід Аутдор», «Луверс», «Рекламна Група «Малліс», «СВ Аутдор», «Віал-медіа», ФОП Пліва і РА «Оллан».

Платформа доступна за адресою: http://legal.outdoor.org.ua.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram