Партія "Блок Петра Порошенка - Солідарність" на місцевих виборах далі використовуватиме біло-червону стилістику у своїй рекламі. Про це свідчать макети білбордів БПП, які опинилися у розпорядженні LB.ua.




Рекламники вирішили використовувати прості і короткі слогани зразок "Агресора перемагає народ", "Владу отримують громади", "Країну змінюють люди", "Корупцію перемагають громадяни". Макети передбачають оформлення як українською мовою, так і російською.
При цьому якщо минулого року на виборах у Раду БПП наполягав на тому, що "Час об'єднуватися", то тепер партія закликає громадян: "Приєднуйся". Також тепер основний акцент робиться на слові "Солідарність", а не на "Блоці Петра Порошенка". Після місцевих виборів, як раніше писав LB.ua, БПП взагалі має зникнути з назви президентської партії.

Нагадаємо, що під брендом "Солідарності" в Раду підуть також представники УДАРу і "Народного фронту".