Гендиректор Atlasjet Ukraine Сергій Підгородецький роз'яснив ситуацію з виходом авіакомпанії на український ринок. У травні Atlasjet планує запустити лише чартерні рейси.
"Також ми очікуємо пропозицій про зміну процедури, відповідно до якої стануть можливими польоти на регулярних рейсах", - переказує слова Підгородецького hubs.ua. Видання нагадує, що отримати права на виконання зарубіжних регулярних польотів не так легко. Регулярність рейсів між Україною і більшістю країн регулюється міжурядовими угодами. За чинними правилами, маршрути погоджує Державіаслужба, традиційно лояльна до найбільших українських авіакомпаній.
Нові правила видачі призначень розробили і Міністерство інфраструктури, і Державіаслужба, але зараз не працює жоден з документів - нормативи міністерства в суді оскаржила МАУ, Державіаслужби - Atlasjet.
Дозволи, які встигло видати Мінінфраструктури, так і не набули чинності. Через це в Atlasjet "зависли" призначення на польоти в Стамбул з Києва та Одеси та з Одеси в Тель-Авів.
Першу інстанцію Мінінфраструктури програло. Міністр Андрій Пивоварський сподівається, що всі питання вдасться вирішити в апеляції наприкінці квітня, проте судові розгляди часто тривають значно довше. До закінчення судових розглядів погоджувати маршрути, як і раніше, буде Державіаслужба.
Нагадаємо, 15 квітня Міністерство інфраструктури оголосило, що Atlasjet Ukraine, дочірня компанія турецької AtlasGlobal, навесні почне виконувати внутрішні та міжнародні рейси зі Львова й інших українських міст. Базою для неї повинен стати Львівський аеропорт. Міністерство опублікувало список із 29 регулярних і 7 чартерних напрямків, на які претендує компанія.