Пошукова система "Яндекс", яку використовує в середньому кожен третій українець, вирішила переглянути свій алгоритм і опустити у видачі сайти, які купують посилання.
Як повідомляє AIN, про це заявив керівник пошукових сервісів компанії Олександр Садовський.
Алгоритм запрацює з 14 травня в Україні, Росії, Білорусі та Казахстані. "Якщо знімете 13 травня, пошукова система просто не встигне переіндексувати сайти", - попередив Садовський.
За його словами, сайти з SEO-посиланнями можуть вилетіти за першу і навіть другу сторінку екрану. "В середньому, на 14 позицій, це - виліт за першу, а частіше - за другу сторінку екрану і надовго. Це торкнеться всіх, хто активно купує, що активніше - то вищі шанси", - заявив він.
Спочатку сайти-"лідери" SEO-спаму попереджатимуть. Якщо його власник таке попередження проігнорує, сайт почне знижуватися у видачі. "Наша мета - не покарати сайти, а сприяти припиненню витрати ресурсів на контрольований спам і створення великої кількості неякісних сайтів для продажу посилань", - заявили у прес-службі "Яндекса".
З 21 квітня також змінюється пошуковий алгоритм Google. Американці вирішили "карати" в пошуковій видачі сайти, не оптимізовані під мобільні пристрої.