ГоловнаЕкономікаДержава

ЗМІ: проблеми "Борисполя" дістануться майбутньому концесіонеру

Під час проектування та будівництва термінала D не врахували низки технічних вимог.

ЗМІ: проблеми "Борисполя" дістануться майбутньому концесіонеру
Фото: www.mtu.gov.ua

Недавно відкритому терміналу D аеропорту "Бориспіль" потрібне серйозне доопрацювання, щоб підприємство працювало з великим коефіцієнтом корисної дії і швидше вийшло на окупність. Для розширення пропускної спроможності до заявлених 13 млн пасажирів на рік аеропорту знадобляться нові кредити і переведення в термінал D усіх провідних авіакомпаній.

Про це пише ForUm.

"Збільшити показник пропускної спроможності "Борисполя" можливо, тільки вирішивши проблему пересадки транзитних пасажирів у терміналі D. Інакше термінал загальною площею 107 тис. кв. м, у будівництво якого інвестовано 4,8 млрд грн позикових коштів, буде просто простоювати", - пише видання.

Провідні українські авіаперевізники МАУ і "АероСвіт", які працюють переважно з транзитними пасажирами, відмовилися цього року переходити з терміналів B і F у D.

"У комплексі немає пересадкової зони, і він не може приймати внутрішні рейси, - наводить сайт аргументацію представників компаній. - Сьогодні забезпечити пересадку їхніх клієнтів на міжнародні рейси в Борисполі можна тільки в рамках термінала В. Переїзд же в інші комплекси занадто незручний для пасажирів".

Видання зазначає, що чиновники Мініфраструктури не можуть пояснити, чому сучасним проектом не було передбачено будівництво транзитної зони. Очевидно, якщо проблему пересадки внутрішніх пасажирів не вирішити, то не вдасться домогтися заявленого зростання показника пропускної здатності.

Як пише ForUm, оскільки під час проектування і будівництва термінала D не врахували цілої низки технічних вимог, добудовувати термінал і вирішувати численні вади в його проекті належить уже майбутньому концесіонеру "Борисполя".

Нагадаємо, 26 вересня Кабінет Міністрів ухвалив постанову, якою вніс аеропорт "Бориспіль" до списку об'єктів державної власності, що підлягають передачі в концесію.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram