Щоб ефективно контролювати та оперативно реагувати на міські проблеми в Ірпені з 1 березня почне працювати Муніципальна варта. Нова структура складатиметься з двох підрозділів: служби оперативного моніторингу та служби реагування. Служба моніторингу працюватиме як чергова частина на першому поверсі будівлі міської ради, де розташований центр надання адміністративних послуг. У відділі працюватиме 5 людей: 4 оператори і 1 керівник. Їх основне завдання – збирати і опрацьовувати інформацію про ситуацію в місті. Для цього здійснюватимуться відео-спостереження з 64 камер, що вже розміщені по місту, та Інтернет-моніторинг. Залишиться прийом звернень і скарг громадян. Кожен житель Ірпеня зможе звернутися до служби моніторингу особисто будь-яким зручним для нього способом, зокрема телефоном, або он-лайн. За допомогою Інтернету можна буде відіслати як словесне повідомлення, так і фото із зафіксованим порушенням. Служба моніторингу опрацьовуватиме інформацію щодо питань корупції, благоустрою та обігу наркотиків. Усі звернення будуть систематизуватися і передаватимуться до профільних структур для вирішення поставлених проблем. Співробітники служби будуть самі напряму зв’язуватися з потрібними черговими частинами і приймальними, а за потреби – і з їх керівниками. Кожного дня звіт про ситуацію в місті буде надходити міському голові.
Другий підрозділ – служба реагування. Вона буде контролювати стан благоустрою у місті та оперативно реагувати на порушення, тісно взаємодіючи з поліцією та державною службою з надзвичайних ситуацій. Служба реагування працюватиме на базі комунального підприємства «Контроль благоустрою».
Для постійного чергування по місту плануємо також запустити 2 спеціальні автомобілі Муніципальної варти.
Навчання співробітників розпочнеться з 15 лютого.
.