ГлавнаяБлогиБлог Миколи Томенко

Соціальну рекламу використовують в політичних інтересах

Знову на багатьох каналах вітчизняного телебачення з’явилися прецеденти, коли соціальну рекламу використовують для певних політичних чи корпоративних інтересів. І надзвичайно важливо для мене як для Голови Комітету з питань свободи слова та інформації, який в свій час боровся за те, щоб зупинити політичну рекламу Леоніда Кучми, яка транслювалася на ТБ під егідою «соціальної реклами», щоб сьогодні політики, особливо в контексті президентської виборчої кампанії, не використовували соціальну рекламу для свого піару.

На жаль, очевидно, це не усвідомлюють багато телевізійних каналів, які чим ближче до президентської кампанії, тим активніше будуть використовуватися політиками, які з розумним виглядом будуть розповідати про цінності освіти, науки, культури і тлумачити, що таким чином вони рекламують не себе, а суспільні цінності.

З огляду на це, виглядає дуже цікаво і симптоматично відповідь «5 каналу», яку я отримав на своє звернення до Нацради з питань телебачення і радіомовлення щодо того, чому рекламний ролик президента НУ «Одеська юридична академія» Сергія Ківалова, пішов в ефір під виглядом соціальної реклами.

Фото: Надано Миколою Томенком

Фото: Надано Миколою Томенком

Фото: Надано Миколою Томенком

Фото: Надано Миколою Томенком

Микола Томенко Микола Томенко , Лідер Громадського руху "Рідна країна", доктор політичних наук
Читайте главные новости LB.ua в социальных сетях Facebook и Twitter