Компанія Google виявила докази спроб втручання Росії в президентські вибори в США в 2016 році. Про це в понеділок, 9 жовтня, повідомила газета The Washington Post з посиланням на свої джерела, ознайомлені з результатами внутрішнього розслідуванням Google, повідомляє DW.
Корпорація встановила, що російські агенти витратили десятки тисяч доларів на придбання рекламних площ з метою поширення дезінформації через Google, YouTube, Gmail і рекламну мережу DoubleClick. Під час розслідування з'ясувалося, що ці оголошення виходили не з уже відомої, афілійованої з Кремлем "ферми тролів", як це було у випадку з Facebook. На думку The Washington Post це доводить, що російські зусилля в поширенні дезінформації в інтернеті виявилися куди більш серйозними, ніж вважалося раніше.
За інформацією видання, Google виявила "російський слід" на своїх платформах, аналізуючи інформацію, отриману від Twitter. Він надає розробникам платний доступ до всієї бази повідомлень, розміщеної в мережі, починаючи з 2006 року. В результаті в Google змогли зв'язати деякі російські акаунти в Twitter з акаунтами, які використовували сервіси Google для придбання і розміщення політично орієнтованої реклами.
Google почав розслідування у зв'язку з тиском американського Конгресу на IT-компанії, який вимагав визначити, як російські агенти використовували соціальні медіа, онлайн-рекламу і інші інтернет-інструменти, щоб вплинути на президентські вибори 2016 року. Джерела видання стверджують, що зараз в Google вивчають блок рекламних оголошень загальною вартістю до 100 тис. доларів і намагаються розібратися: вони прийшли від тролів або деякі були зроблені з легальних російських рахунків. У самому Google поки що не коментують ситуацію.