Сенат США попросить у Facebook додаткову інформацію про купівлю реклами для розслідування ймовірного впливу Росії на президентські вибори в США в 2016 році шляхом публікації рекламних оголошень у соціальній мережі.
Про це заявив член комітету з розвідки Сенату Адам Шиф в інтерв'ю ABC News.
"Не думаю, що Facebook відмовиться надати інформацію для нас, через те, що це спровокує конфлікт зі спеціальним радником. Я думаю, що ніякого конфлікту не буде", - сказав він.
Шиф додав, що комітет з розвідки вже отримав деяку інформацію, але є ще багато питань у цій темі. Він наголосив, що зміст реклами, замовленої на Facebook перед виборами, свідчить про те, що "росіяни дійсно прагнуть розділити громадян США, посіяти розбрат, поставити в опозицію американців щодо найбільш суперечливих питань".
"Усі американці, всі американці-патріоти обох партій повинні бути обурені цим", - додав він.
За його словами, представники соціальних мереж повинні приїхати і дати свідчення перед Конгресом США.
Раніше Facebook розповів, що, ймовірно, керовані з Росії сторінки опублікували в 2015-му і 2016 роках близько 2200 оголошень, які могли впливати на вибори президента в США. На ці "потенційно політичні" повідомлення було витрачено близько $100 тис.
Нагадаємо, 15 вересня Facebook закрив спільноту, яка займалася політичною агітацією в Техасі.