Іспанське агентство із захисту персональних даних (AEPD) оштрафувало Facebook на €1,2 млн через порушення законодавства.
Про це пише El Pais.
В агентстві пояснили, що соціальна мережа збирала особисті дані користувачів у рекламних цілях без їхньої попередньої згоди. Зокрема, Facebook використовував інформацію про релігійні та ідеологічні переконання користувачів, а також про їхні інтереси.
Крім того, агентство розкритикувало політику конфіденційності Facebook, звернувши увагу на "загальні і незрозумілі" положення. На думку AEPD, соцмережа "вичерпно" не інформує користувачів про те, що їхні дані можуть збирати і використовувати в рекламних цілях.
У Facebook виданню заявили, що оскаржать рішення AEPD, а також підкреслили, що не використовують інформацію про переконання і інтереси при налаштуванні таргетированої реклами.
У травні Facebook оштрафували на €110 млн за надання неправдивих даних про покупку WhatsApp. У 2014 році, коли компанія інформувала Єврокомісію про угоду з купівлі WhatsApp, вона пообіцяла не об'єднувати акаунти користувачів месенджера і соціальної мережі, але пізніше зробила це.
Нагадаємо, що раніше у вересні Facebook розповів про підозрілу рекламу з Росії на $100 тис. перед виборами в США.
Після цього Facebook видалив 80% груп російської "фабрики тролів".