10 жовтня 2017 року інформаційному агентстві «Інтерфакс-Україна» на прес-конференції було представлено дослідження групи «Рейтинг» на тему «Проблеми популяризації науки в Україні». Опитування проводилося на замовлення Громадської спілки «Форум українського партнерства». Всього було опитано 1000 вчених, які представляли 35 наукових установ у Києві, Харкові, Дніпрі, Львові та Одесі.
Перед журналістами виступили керівник Соціологічної групи «Рейтинг» Олексій Антипович, бізнесмен і меценат, ініціатор проекту «Дім інновацій» Ігор Янковський, доктор медичних наук, професор Віктор Досенко і керівник «Дім інновацій» Олександр Кульвановський.
Згідно з проведеним дослідженням, 90% учених виступають за створення центру, який би спеціалізувався на популяризації українських наукових досліджень, надавав технічну допомогу вченим, сприяв формуванню позитивного іміджу вчених і поширював у світі новини про науку та інновації в Україні.
Головна проблема вчених, з якою вони стикаються в науці - низька оплата праці та недостатнє фінансування наукової діяльності. Інвестувати в науку можуть бізнесмени, які зацікавлені у впровадженні інновацій.
«Дім інновацій», створений за ініціативою бізнесмена і мецената Ігоря Янковського, зможе зібрати в одному місці людей, які можуть бути корисними одне одному.
«Усі, хто прийшов на нашу конференцію «Дім інновацій на Троїцькій площі» рік тому, говорили про одне й те саме, але різними мовами. Тому в мене народилася ідея створити єдину комунікаційну платформу, яка б займалася популяризацією науки в Україні та сприяла налагодженню зв'язків між ученими, підприємцями, журналістами й іншими спільнотами. Дуже добре, що більшість учених підтримує цю ідею. Проект «Дім інновацій» уже працює, є професійна команда. Ми плануємо залучати резидентів з різних сфер - медицини, біології, хімії, інфраструктури, соціальних наук. Переконаний, ми зможемо акумулювати цікаві ідеї, нові розробки на одному майданчику і стимулювати впровадження інновацій в Україні», - наголосив Ігор Янковський.
За словами керівника «Дім інновацій», команда проекту чітко виділила два тренди, які і підтвердили результати опитування: вчені хочуть комунікації, і вони присутні в соціальних мережах. «Нашу сторінку Facebook читають у 35 країнах світу, а сайт innovationhouse.org.ua - більш ніж у 85 країн світу. Ми відкриті для спілкування, партнерства і працюємо над тим, щоб усе більше людей цікавилися українською наукою та інноваціями», - зазначив Олександр Кульвановський.