Столичні медики почали формувати електронний реєстр пацієнтів.
Як повідомили в Головному управлінні охорони здоров'я Київської міської державної адміністрації, комп'ютеризацію бази даних пацієнтів передусім впроваджуватимуть у медичних закладах первинної ланки - поліклініках та амбулаторіях сімейної медицини.
Інформацію, яка нині зберігається в паперовому вигляді - у медичній картці, - після надання згоди пацієнта буде занесено в електронний реєстр. Таку практику апробовано, вона активно діє в більшості країн світу.
Створення електронної бази даних дозволить лікарям оптимально коригувати маршрут пацієнта, в режимі он-лайн обмінюватися даними про стан здоров'я, контролювати заходи щодо диспансеризації, профілактичного лікування, забезпечення пільговими ліками тощо.
"Незабаром киянам не потрібно буде збирати і зберігати купу медичних паперів, чекати, поки лікарі з лабораторії надішлють результати аналізів, стояти в чергах у реєстратурі та біля кабінетів", - зазначили в Головному управлінні охорони здоров'я.
В управлінні наголосили, що "обробку інформації пацієнтів проводитимуть винятково працівники медичного закладу, на яких покладено відповідальність про нерозголошення персональних даних і забезпечення їх захисту".
Електронний реєстр пацієнтів формується відповідно до Національного плану дій на 2012 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава", затвердженого Указом Президента України від 12.03.2012 № 187/2012, постановою Кабінету Міністрів України від 6 червня 2012 року №546 "Про затвердження Положення про електронний реєстр пацієнтів".