"Демонтаж рекламних щитів у центрі Києва здійснюють оператори самі за свій рахунок, а не за рахунок міського бюджету", - розповів заступник голови КМДА Олександр Пузанов, передають "Українські новини".
"Київрада затвердила кілька форматних зон. Так, в історичному центрі, так званій нульовій зоні взагалі не допускається розміщення реклами, у першій - можливе розміщення носіїв менш ніж 2,16 квадратних метрів. У другій і третій зонах може бути розміщена реклама з більш великими форматами" , - розповів чиновник.
За його словами, концепція вже повністю реалізована в нульовій зоні. "Ми, як і мали намір, повністю прибрали рекламні носії. І рекламних щитів в історичній частині Києва більше не буде, - розповів Пузанов. - На вулиці Володимирській, Софійській площі, на вулиці Десятинній, які на карті потрапляють в нульову зону, було демонтовано понад 150 конструкцій".
Чиновник зазначив: "Якщо в нульовій зоні з'являтимуться нові щити, ми їх прибиратимемо примусово".
Він розповів, що ГУ з питань реклами регулярно здійснює перевірки і прибирає незаконно встановлені щити. Так, в центрі Києва вже було демонтовано близько 450 конструкцій, а до кінця року будуть приведені у відповідність з Концепцією ще 1100.
Як ми раніше повідомляли, 2012 року в Києві знесли 659 незаконних рекламних носіїв.