"Демонтаж залишається найбільш дієвим методом боротьби з розміщенням незаконної реклами", - заявив заступник голови КМДА Олександр Пузанов. Слова чиновника цитує прес-служба КМДА.
Коли КП "Київреклама" прибирає незаконну конструкцію, її власник, по-перше, залишається без прибутку, який він отримував від її використання. По-друге, зобов'язаний компенсувати роботи з демонтажу й оплатити зберігання демонтованих рекламних засобів. А це значні витрати", - пояснив Пузанов.
Він розповів, що протягом липня в Києві демонтовано 178 незаконних рекламних конструкцій. Загалом за рік знесли 659 незаконних носіїв.
Минулого місяця знесли 78 вивісок, 75 щитів (стоять окремо або розміщені на фасадах будівель), 8 тумб, 3 телевізійні екрани, 1 конструкцію на даху і 13 рекламних засобів інших видів.
Окрім того, з початку року було скасовано 236 дозволів на розміщення зовнішньої реклами у зв'язку із закінченням терміну їхньої дії.
Нагадаємо, раніше Олександр Пузанов розповів, що Київська міськдержадміністрація більше не видаватиме дозволів на розміщення особливо великих бігбордів.