Інститут генерального плану Києва запропонував зробити платним в'їзд в центральне ядро столиці, щоб вирішити проблему з паркуванням.
Про це йдеться в фейсбуці інституту.
Київгенплан повідомляє, що в Києві зареєстровано понад 900 тис. автомобілів, з них 767 тис. - легкові. Крім того, в місто щодня вранці в'їжджає близько 100 тис. автомобілів, з яких близько 70 тис. легкових автомобілів. Більшість з них прямує через центральну частину Києва в зв'язку з недостатньою кількістю об'їзних магістралей.
З метою вирішення проблеми зі стоянками в столиці була розроблена Схема розміщення гаражів та автостоянок в Києві. Вона передбачає звільнення проїжджих частин вулиць від стоянок автотранспорту, зменшення кількості машин, що в'їжджають, розрахунок місць під перехоплюючі паркінги, обмеження в'їзду автомобілів в центральну частину міста, забезпечення населення Києва необхідними розрахунково-нормативними паркомісцями.
Згідно з даними Київгенплану, 10% (орієнтовно 7 тис. машиномісць) легкові автомобілі можливо перехопити на в'їздах в місто, розмістивши перехоплюючі паркінги.
Також для обмеження в'їзду в центральну частину міста передбачається розміщення перехоплюючих паркінгів на кордоні центрального ядра. Таким чином, на думку фахівців Інституту генплану, частина населення пересяде на громадський транспорт. Крім того, пропонується обмежити будівництво паркінгів, встановити тарифи на стоянку з індексом збільшення на центральну зону, а також поступово ввести платний в'їзд в центральне ядро міста.
До того ж вирішення проблеми з транспортом у Києві буде сприяти завершення будівництва Подільського мостового переходу, будівництво правобережних підходів до Подільського та Дарницького мостових переходів через Дніпро.