ГоловнаЕкономікаБізнес

Весь парк українських цистерн для перевезення сірчаної кислоти потребує ремонту, - УПЕ

Вартість ремонту - близько 7 млн доларів.

Весь парк українських цистерн для перевезення сірчаної кислоти потребує ремонту, - УПЕ
Фото: kremenchug.ua

Практично весь наявний в Україні парк цистерн для перевезення сірчаної кислоти вимагає проведення капітально-відновлювальних ремонтів. Про це йдеться в інформаційно-аналітичних матеріалах, підготовлених ДП "Укрпромзовнішекспертиза" для спеціального розслідування щодо імпорту кислоти сірчаної і олеума, проведеного Міжвідомчою комісією з міжнародної торгівлі (МКМТ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України (МЕРТ), пише "Бізнес медіа".

"З урахуванням віку (рік побудови) практично весь наявний в Україні парк цистерн для перевезення сірчаної кислоти вимагає проведення капітально-відновлювальних ремонтів. Сумарна вартість їх проведення може становити 183,6 млн грн або близько $7 млн", - ідеться в документі.

За інформацією УПЕ, загальний парк цистерн для перевезення кислоти в Україні станом на червень 2018 року становить 272 одиниці. Велика частина цистерн (180 од. або 66,2%) побудована до 1990 року і має вік понад 27 років. Третина цистерн побудована в 1991-1993 рр. і має вік понад 25 років.

Год введения в эксплуатацию

Июнь 2018 г.

Доля, %

до 1980 г. (включительно)

4

1,5

1981-1985 гг.

112

41,2

1986-1990 гг.

64

23,5

1990-1993 гг.

92

33,8

Всего

272

100

При цьому, як зазначає УПЕ, відповідно до "Положення про систему технічного обслуговування і ремонту вантажних вагонів, допущених до використання на залізничній колії загального користування в міжнародному сполученні", прийнятого на 47-му засіданні Ради залізничного транспорту 23 листопада 2007 року, нормативний термін експлуатації цистерн для перевезення сірчаної кислоти становить 18 років.

"Сірчана кислота належить до групи небезпечних вантажів (клас 8 "корозійні (їдкі) речовини"), що обумовлює особливий режим її перевезення. Правила перевезення небезпечних вантажів регулюються Законом України «Про перевезення небезпечних вантажів» та «Правилами перевезення небезпечних вантажів». Перевозять сірчану кислоту в спеціалізованих залізничних цистернах. Згідно з зазначеними законами і правилами, допускається використання і експлуатація тільки технічно справних цистерн. Забороняється подавати під навантаження сірчаної кислоти цистерни без технічного огляду і документально підтвердженої технічної придатності до перевезення", - констатується в документах УПЕ.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram