ГоловнаЕкономікаБізнес

Український бізнес робить ставки на розпродажі та знижки Новости компаний

Практично все, що може знадобитися в цей момент, можна купити по акції.

Український бізнес робить ставки на розпродажі та знижки

Наближення Black Friday 2017 (24 листопада) змушує покупців і власників бізнесу все частіше говорити про акції та розпродажі. Ринок насичений дисконтними пропозиціями, бо практично кожен магазин або торговельна мережа їх використовує для залучення уваги клієнтів. Ця ситуація дає можливість економити на всіх товарах, які ми плануємо придбати. Продавців в країні тисячі і практично все що нам може знадобитися в цей момент, можна купити по акції. Єдиний мінус - це часто вимагає чимало часу, для того, щоб проаналізувати інформацію і порівняти ціни в пошуках вигоди.

Вирішити це питання можна за допомогою платформи "Скидочник", яка стає все більш популярна серед користувачів Уанету. Ресурс об'єднав знижки і розпродажі з усіх основних сфер життя, що дозволяє швидко знаходити потрібний товар або послугу за акційною ціною від сотень продавців. При цьому можна порівняти, у якій компанії більший дисконт на один і той самий продукт.

Ресурс корисний для тих, кого цікавлять:

- акції всіх мереж супермаркетів (з промо-газет, брошур);

- розпродажі декількох сотень інтернет-магазинів. Одягу та взуття (жіночі пуховики, осінні чоботи, все, що актуальне в цю пору), товарів для дітей, меблів, електроніки і т.д.

- гарячі путівки від десятків агентств і туроператорів країни, ціни на квитки від авіа і автобусних лоукостерів, знижки на проживання в готелях і туристичних комплексах;

- купонні акції від усіх сервісів колективних покупок;

- спеціальні акції популярних закладів.

На сайті зібрано 1 000 000 товарів і послуг зі знижками, які щохвилини оновлюються, а аудиторія вже становить понад 500 тисяч осіб.

Крім цього, платформа агрегує учасників наймасштабніших онлайн-розпродажів, як-от: Чорна п'ятниця, День холостяка, Гелловін та інших. Наприклад, під час проведення Black Friday в листопаді минулого року на проекті були представлені більш ніж сотня учасників і мільйони користувачів могли відслідковувати акції на ноутбуки, смартфони й інші популярні товари на одній сторінці. За прогнозами аналітиків ринку, Чорна п'ятниця-2017 обіцяє бути ще масштабнішою.

Загалом "Скидочник" стає просто незамінним помічником для сучасного споживача, який економить час і гроші. Тому, здійснюючи чергову покупку, задумайтеся і перевірте, чи немає на неї знижок.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram