Міністерство інфраструктури відмовилося від ідеї попередньої влади здати аеропорт "Бориспіль" в концесію.
Про це заявив міністр Максим Бурбак УНІАНу.
"Головні ворота країни мають бути державними."Бориспіль"- здорове підприємство. Хоча аудит його діяльності ми зараз проводимо. "Бориспіль" необхідно розвивати як транспортний хаб. Концесія, продаж, оренда - не розглядаються міністерством. "Поцупити" головні повітряні ворота України я не дам", - сказав він.
Попереднє керівництво бачило в концесії найбільш прийнятну модель залучення приватних інвестицій для розвитку аеропорту.
Передбачалося, що концесіонер направить на розвиток не менше 2,3 млрд грн за перші два роки. При цьому (оскільки договори концесії укладаються на строк не менше 10 років) в уряді очікували, що за перші 10 років бюджет отримає не менше 1,5 млрд грн концесійних платежів. Виплати за зовнішніми запозиченнями аеропорту теж планували перекласти на концесіонера.
Міжнародний аеропорт "Бориспіль" - найбільший в Україні, він обслуговує більше 50% пасажирських авіаперевезень країни. Регулярне сполучення з "Борисполя" здійснюють понад 50 авіакомпаній, що експлуатують понад 100 маршрутів по всьому світу. Пасажиропотік другого за величиною аеропорту "Жуляни" більш ніж в чотири рази менше.