Соцмережа Twitter змінила свою політику щодо політичної реклами і прозорості на території всіх країн-членів ЄС, Індії та Австралії. Про це йдеться в блогу соцмережі.
Нові правила почнуть діяти з 11 березня. З цього дня розміщувати політичну рекламу в "Твіттері" зможуть тільки перевірені рекламодавці. Соцмережа закликала всіх, хто планує розміщення реклами, вже зараз подавати заявки на верифікацію акаунтів.
У соцмережі також додали, що продовжать вводити нові правила політичної реклами і на інших основних ринках упродовж 2019 року.
Нагадаємо, більш жорсткі правила щодо політичної реклами цьогоріч запроваджує і "Фейсбук". Згідно з новими правилами, в країнах, де цього року мають бути великі вибори, заборонено розміщення політичної реклами з-за кордону.