ГоловнаСвіт

Американці витратили на покупки онлайн в «чорну п'ятницю» рекордні $7,9 млрд

Це на 20% більше, ніж у цей день в попередньому році.

Американці витратили на покупки онлайн в «чорну п'ятницю» рекордні $7,9 млрд
Фото: EPA\UPG

На початку сезону різдвяних розпродажів і знижок, 23-го і 24-го листопада, американці витратили на покупки через інтернет рекордну суму, яка на 17,9% перевершила їхні витрати в ці дні в 2016 році, повідомляє УНІАН з посиланням на дані дослідницької компанії Adobe Digital Insights.

Всього в День подяки і «чорну п'ятницю» онлайн покупці в США придбали товарів на $7,9 млрд.

За даними маркетингової компанії Criteo, 40% покупок в «чорну п'ятницю» були зроблені з мобільних телефонів, тоді як в минулому році частка мобільних покупців становила 29%.

У цьому році було зафіксовано досить мало свідчень «божевілля покупців», незважаючи на те, що звичайні магазини пропонували великі знижки, подарунки та інші заходи стимулювання. Багато покупців заявляли, що приходили в магазини подивитися товари, щоб потім купити їх через інтернет.

Також у дослідницькій компанії очікують, що в «кіберпонеділок» (Cyber Monday), який настає після «чорної п'ятниці», американці витратять $6,6 млрд, що зробить цей день найбільшим в історії розпродажів.

Нагадаємо, у Львові в «чорну п'ятницю» «замінували» два найбільших торгових центри.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram