ГоловнаСвіт

Великі корпорації бойкотують YouTube через скандал

Їх обурює, що ролики з дітьми супроводжують коментарі сексуального характеру. 

Великі корпорації бойкотують YouTube через скандал
Фото: mojevijesti.ba

Великі корпорації відмовилися від публікації реклами на YouTube через те, що до роликів з дітьми були залишені численні нецензурні коментарі. Про рішення відмовитися від реклами на сервісі вже заявили Mars, Hewlett-Packard, Deutsche Bank, eBay, Adidas і Mondelez, пише DW, посилаючись на Financial Times. "Ми шоковані і приголомшені, побачивши, що наша реклама з'являється поряд з таким неприпустимим контентом", - прокоментували ситуацію в корпорації Mars.

Уперше на проблему з рекламою в дитячих роликах звернули увагу журналісти з британського агентства BBC і газетиThe Times. Вони провели розслідування та з'ясували, що наYouTube зареєстровано десятки тисяч акаунтів, які залишають нецензурні коментарі, що сексуалізують дітей з відеороликів.

Незважаючи на те, що YouTube використовує алгоритми, що дають можливість блокувати подібних користувачів, ці коментарі модерувалися некоректно. Через технічні збої адміністратори не отримували скарг на подібний контент, у результаті непристойні коментарі лишалися на сайті протягом тривалого часу.

Керівництво YouTube, і собі, заявило, що контент, який створює небезпеку для дітей, для них "огидний та неприйнятний" і вони з ним борються.

Нагадаємо, у топ російського YouTube потрапила пісня, що прославляє «ПВК Вагнера».         

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram