ГоловнаСуспільствоВійна

Керівники обленерго нестимуть персональну відповідальність за несправедливі відключення, - Галущенко

Регулятор отримує скарги на неналежну комунікацію ОСР зі споживачами, зокрема недонесення інформації про відключення, їхні обсяги та актуальність складених графіків.

Керівники обленерго нестимуть персональну відповідальність за несправедливі відключення, - Галущенко
Фото: EPA/UPG

Керівники обленерго нестимуть персональну відповідальність за недотримання графіків відключення електроенергії.

Про це повідомляє пресслужба Міненерго з посиланням на заяву міністра енергетики Германа Галущенка.

"Міністр енергетики України Герман Галущенко провів нараду щодо справедливої і рівномірної черговості розподілу використання доступної потужності та електроенергії між споживачами під час застосування заходів із примусового обмеження споживання електроенергії", - йдеться у повідомленні.

За його словами, минулого тижня кількість скарг від споживачів щодо недотримання графіків та несправедливості у черговості відключень зросла удвічі.

"І аналіз, який Міненерго провело спільно з НКРЕКП та Держенергонаглядом, свідчить, що невдоволення громадян обґрунтоване. Серед регіонів, по яким надходить найбільше скарг - Київ, Київська область, Полтава і Львів", - сказав міністр.

Галущенко підкреслив, що при відключенні електроенергії ОСР має керуватися справедливим підходом, щоб усі споживачі перебували в рівних умовах і у випадку якщо будуть встановлені факти зловживань, керівники компаній будуть нести персональну відповідальність.

"Дотримання справедливості при постачанні електроенергії споживачам, а також заживлення об’єктів критичної інфраструктури - це питання національної безпеки. Воно контролюється на найвищому рівні держави і має неухильно забезпечуватись", - заявив заступник керівника Офісу президента України Ростислав Шурма.

Разом з тим, голова НКРЕКП Костянтин Ущаповський повідомив, що комісія запроваджує персональну відповідальність керівників ОСР за невиконання нормативних документів щодо введення обмежень споживання.

Також у повідомленні було зазначено, що регулятор отримує значну частину скарг на неналежну комунікацію ОСР зі споживачами, зокрема недонесення інформації про відключення, їхні обсяги та актуальність складених графіків.

Нагадаємо, раніше у YASNO пояснили, чому почастішали аварії в електромережі і порадили готуватися до регулярних відключень. Українців закликали запасатися теплим одягом і утеплювати оселю.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram