Комісія з розслідування катастрофи літака Fokker-100 біля Алмати назвала зледеніння повітряного судна основною версією авіакатастрофи. Про це повідомив заступник прем'єр-міністра Казахстану Роман Скляр на пресконференції, передає "Інтерфакс-Україна".
"Тож з урахуванням вивченої метеорологічної інформації й аналізу даних бортового самописця основною версією катастрофи є зледеніння повітряного судна", - сказав Скляр.
За даними віцепрем'єра, протягом розслідування комісія висунула загалом чотири версії катастрофи літака.
"Перша - порушення комерційного завантаження і центрування повітряного судна, друга - вплив зовнішніх чинників, таких як метеоумови, пориви вітру, зледеніння, третя - помилка екіпажу в техніці пілотування, четверта - відмова авіаційної техніки", - уточнив він.
Нагадаємо, літак Fokker-100 авіакомпанії Bek Air зазнав аварії 27 грудня. Катастрофа відбулася незабаром після зльоту - борт почав втрачати висоту і через сім хвилин зіткнувся з бетонною огорожею, після чого врізався у двоповерхову будівлю.
У результаті загинули 12 осіб, у тому числі командир повітряного судна, постраждали 67 осіб, 49 з яких були госпіталізовані. Усього на борту літака було 93 пасажирів і п'ять членів екіпажу.