Організатори міжнародного пісенного конкурсу "Євробачення", який 2017 року пройде в Києві на території Міжнародного виставкового центру, оновили схему залу для глядачів, остаточно адаптувавши її під схему розміщення техніки. Це дозволило збільшити кількість посадкових місць у залі, що дасть можливість вийти в продаж з останньою хвилею квитків, повідомив "ДС" тікетинг-супервайзер "Євробачення" Дмитро Прикордонний.
За його словами, оскільки кілька унікальних технічних рішень втілюються вперше, схема залу для глядачів трохи змінилася вже після повної інсталяції всього обладнання.
"Будівля МВЦ є однією з кращих локацій для "Євробачення" за останні роки з погляду розміщення сцени, екранів, техніки для спецефектів, музики і світлового шоу. Тому що ефективніше ми використовуємо кожен сантиметр простору, то ефектнішим вийде шоу", - зазначив Прикордонний.
Він додав, що після зміни схеми певну кількість крісел довелося змістити через вимоги безпеки і зміну кута огляду. У середньому цей обсяг становить не більш ніж 2% від загальної кількості місць.
"Частину квитків на ці місця було розкуплено. Оскільки мова йде про порівняно невелику кількість гостей "Євробачення", офіційний квитковий оператор Concert.ua зможе оперативно зв'язатися особисто з кожним і запропонувати безоплатну рівноцінну заміну в іншій частині залу або повернення коштів за бажанням клієнта. У зв'язку з оновленням схеми залу також з'явилися додаткові місця в залі для глядачів, зокрема у фанзоні. Це дозволить найближчим часом вийти в продаж з останньою хвилею квитків", - підкреслив Прикордонний.
Він також нагадав, що у зв'язку з підвищеними заходами безпеки на концертах конкурсу й "аеропортовим" рівнем контролю, на заходи бажано приходити за дві години до початку. Крім того, рекомендується мати при собі документи, що посвідчують особу.