Держпідприємство "Артемсіль" у результаті ревізії вартості пакувальних матеріалів за контрактами 2015 року провела нові тендери, що привело до значної економії коштів підприємства.
Про це заявив в.о. директора ДП "Артемсіль" Володимир Доля.
"Елементарний аналіз торішніх контрактів показав, що за більшістю закупівель ми просто переплачуємо, тому було ухвалено рішення відмовитися від старих невигідних контрактів і на початку 2016 року провести нові тендери. У результаті сьогодні ми закуповуємо, наприклад, плівку поліетиленову по 29,1 грн замість 57,6 грн, м'який контейнер з ручками по 110 грн замість 129,6 грн. Також знайшлися постачальники, готові продавати дешевше мішки, дисперсію та ін. Економія проти цін, закріплених у контрактах, підписаних керівництвом "Артемсолі" у 2015 році, становить від 4,5% до 50%. Це серйозна економія, оскільки на пакувальні матеріали припадає приблизно 60% всіх закупівель", - зазначив він.
За словами керівника, головна мета перегляду контрактів - збільшення зростання рентабельності підприємства. "Ми працюємо над збільшенням прибутковості підприємства у кількох напрямках - збільшуємо частку прямих продажів готової продукції, беремо участь у тендерах із закупівлі солі держструктурами, вдосконалюємо наявний тендерний майданчик, розширюємо можливості для нових постачальників", - заявив Доля.
Нагадаємо, минулого тижня ДП "Артемсіль" підписало перший прямий контракт з постачання готової продукції з найбільшою в Україні мережею супермаркетів АТБ. Він передбачає поставку 15 тис. тонн харчової солі з відтермінуванням платежу не більше ніж на 5 днів. Першу партію солі у 200 тонн держмонополіст відвантажив ритейлеру 18 березня 2016 року.