Міждержавний авіаційний комітет відкликав сертифікат типу у модифікацій літаків Boeing-737 (Classic і NG), які експлуатуються в Росії.
За даними "Интерфакс", МАК стурбований безпекою експлуатації літаків цього типу. Співрозмовник агентства додав, що це рішення комітету може призвести до одномоментної зупинки всього російського парку Boeing-737.
"Оригінального примірника у нас немає. Позаяк ми бачимо необхідність оперативно реагувати на ситуацію, що склалася, тому завтра у Росавіації відбудеться нарада за участю авіакомпаній-експлуатантів Boeing-737, голови МАК Тетяни Анодіної та голови Авіаційного реєстру МАК Володимира Беспалова", - заявили виданню у Росавіації.
На сайті МАК повідомляється, що у літаків нібито є проблеми з доопрацюванням рулів висоти лайнера. Стверджується, що глава Росавіації у серпні 2015 року звернувся до МАК з вимогою до влади США організувати термінові доопрацювання "для убезпечення від відмови системи управління кермом висоти" лайнерів Boeing-737.
Дію сертифікатів призупинено до отримання від влади Росії і США повідомлення про льотну готовність літака.
Одним із найбільших експлуатантів літаків Boeing-737 була авіакомпанія "Трансаеро", чий сертифікат експлуатанта анулювали 26 жовтня. Голова МАК Тетяна Анодіна мала 3% акцій цього авіаперевізника. Boeing-737 також експлуатує "Аэрофлот", лоукостер "Победа" (100%-ва "дочка" "Аэрофлота"), "Ютэйр", S7 та інші.
Нагадаємо, у листопаді 2013 року в Казані розбився Boeing 737, на борту якого летіли 50 осіб.