Ростуризм планує восени запустити пілотну рекламну кампанію, метою якої стане просування відпочинку в Росії.
Про це на засідання Громадської палати розповів заступник голови відомства Сергій Корнєєв, повідомляє "Интерфакс".
За його словами, свою участь у кампанії вже підтвердили 15 регіонів (які саме - Корнєєв не уточнив). На вулицях міст буде розміщено зовнішню рекламу, "що розповідає про потенціал нашої країни".
"Ми працюємо над створенням гірських туристичних маршрутів. Турист не помічає кордонів суб'єктів, він їде туди, де цікаво, тому ми об'єднуємо різні регіони в глобальні маршрути. Чайний шлях, Шовковий шлях, Срібне намисто, Самоцвітне кільце Уралу - це все нові туристичні бренди, які допоможуть туристу дізнатися, що робити в російських регіонах", - розповів Корнєєв.
Також він повідомив, що Ростуризм розробляє календар подій, які могли б привабити туристів.
Заступник голови відомства уточнив, що, згідно з дослідженням, проведеним наприкінці 2014 року, росіяни зацікавлені в тому, щоб проводити відпустку на батьківщині, проте не знають, куди поїхати і чим себе зацікавити. Такий інтерес до відпочинку в Росії Корнєєв пояснив зрослим рівнем патріотизму і бажанням пізнати регіони країни.
За даними сервісу купівлі квитків anywayanyday.com, найпопулярнішим напрямком у російських туристів влітку 2015 року став Сімферополь. За ним ідуть Сочі, Тіват (Чорногорія) і Барселона (Іспанія).