ГоловнаЕкономікаДержава

ФДМ готується до приватизації одного з Дунайських портів

Судячи з опису, це - Білгород-Дністровський морпорт.

ФДМ готується до приватизації одного з Дунайських портів
Білгород-Дністровський морський торговельний порт
Фото: facebook.com/slavskiy

Фонд держмайна планує відновити приватизацію портової інфраструктури на Дунаї та готується виставити на продаж об'єкт, який сьогодні використовується як сухий порт.

Про це заявив голова ФДМ Віталій Коваль на Business Breakfast із Володимиром Федоріним, повідомляє "Інтерфакс-україна".

"Актуальним є продовження приватизацій саме наших Дунайських портів. Історія приватизації одного порту вже є. Готуємо інший. І фактично я впевнений, що там сьогодні вже здійснюється діяльність як сухого порту, що буде можливість тільки-но відкритися навігації - одразу щоб інвестор, який уже купує актив на аукціоні, щоб він був підготовлений до відкриття навігації і рухався швидше", - сказав Коваль.

Назву порту, який готується до продажу, він не уточнив.

  • Раніше повідомлялося, що ФДМ  готується виставити на конкурс морський торговельний порт "Білгород-Дністровський". Очікувалося, що він може стати другим великим об'єктом портової інфраструктури, проданим на майданчику Prozorro з початку повномасштабного російського вторгнення.
  • У березні минулого року ФДМ з другої спроби продав Білгород-Дністровський морпорт. Переможцем аукціону стала компанія Укрдонінвест бізнесмена Віталія Кропачова. Однак, ФДМ був змушений повторно виставити порт на приватизацію, оскільки переможець так і не сплатив кошти впродовж 20 робочих днів( договір купівлі-продажу підписується лише після надходження коштів).
  • З 1 квітня 2022 року Білгород-Дністровський порт використовують як логістичний центр для портів на Дунаї. Він приймає вантажі на автомобілях і відправляє їх далі у вагонах. З травня підприємство почало відвантаження зернових, перевалку залізорудних окатишів і перевантаження металопродукції. За шість місяців роботи після відновлення діяльності обробка вантажів у МТП зросла в 100 разів порівняно з 2021 роком. Порт прийняв понад 10 тис. вантажних автомобілів і відвантажив залізницею 4 тис. вагонів, чим значно полегшив навантаження на дорожню інфраструктуру до портів "Ізмаїл" і "Рені". Уся продукція була спрямована на експорт. До війни підприємство було збитковим.
  • У січні минулого року ФДМ продав за 200 млн грн цілісний майновий комплекс Усть-Дунайського порту на майданчику Prozorro.  Це був перший випадок приватизації морпорту в Україні. Під час торгів його ціна зросла втричі.
Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram