ГоловнаЕкономікаБізнес

Гуллівер перетворюється на карлика - про нову стратегію Концерну РРТ Актуально

Гуллівер перетворюється на карлика - про нову стратегію Концерну РРТ

2 березня на засіданні Міжвідомчої робочої групи з впровадження в Україні цифрового телебачення гендиректор Концерну РРТ озвучив нову стратегію підприємства з будівництва цифрової телемережі. Ця стратегія спричинила не менший подив у присутніх, ніж презентована два роки тому.

Підстав для здивування було більш ніж достатньо. Нагадаємо, що рівно два роки тому керівництво Концерну вперше презентувало на засіданні Міжвідомчої робочої групи свої плани щодо будівництва цифрової мережі наземного ефірного телебачення та озвучило основні її параметри - 434 передавальні станції і 1,1 млрд. гривень інвестицій на будівництво.

Тоді учасники засідання звернули увагу на велику невідповідність між кількістю станцій у чинній мережі "Зеонбуд" - 166 і запланованих Концерном - 434. Прозвучав аргумент про те, що, на думку фахівців Концерну, мережа "Зеонбуду" покриває лише 60% території України і тому для покриття 97% неможливо обійтися меншою кількістю передавачів.

Минуло два роки, і тепер керівництво Концерну назвав нові цифри – достатньо всього 70 передавачів. Учасники засідання знову абсолютно розгублені, тільки тепер вже з протилежним знаком. Аргумент Концерну, що антени будуть розташовані вище, ніж у "Зеонбуду", нікого не переконав. По-перше, відомо, що мова йде про одні і ті ж щогли, де антени чинної цифрової мережі майже скрізь стоять на максимальних висотах. По-друге, виходить, що 2 роки тому Концерн РРТ планував розмістити свої антени мало не на землі.

Виник цікавий парадокс, Гуллівер перетворився на карлика, але вага, яку він підніматиме - 97% покриття, залишилася колишньою. А якщо врахувати, що канали 1+1 та Інтер наполягають, щоб "Зеонбуд" добудував ще понад 100 станцій, то цей парадокс перетворюється вже на феномен, який ігнорує всі відомі закони фізики.

Учасники Міжвідомчої групи не звернули увагу на те, що Концерн РРТ планує використовувати "застарілий" для телебачення метровий діапазон частот, а даремно, адже 70% антен телеглядачів вже не можуть якісно приймати програми в цьому діапазоні.

Виходить, що державне підприємство планує побудувати сучасну цифрову мережу, але маленьку, на основі "древніх" аналогових передавачів з термінами експлуатації 40 років і з сигналом, який не зможе приймати більшість телеглядачів.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram