Бізнес має відчути комфорт від партнерства з "Укрзалізницею". Про це заявив член парламентського комітету з транспорту Володимир Гусак на розширеному засіданні Державної регуляторної служби, присвяченому з'ясуванню реальної ситуації на ринку вантажних залізничних перевезень, пише 24tv.ua.
Він нагадав, що 2015 року за пропозицією тодішнього керівництва "Укрзалізниці" та Мінінфраструктури вантажні тарифи на залізничні перевезення були підвищені на 30%. "Тоді проти цього ніхто не заперечував, оскільки всі розуміли критичну ситуацію. Тоді нам обіцяли, що гроші від підвищення тарифів будуть спрямовані на закупівлю нових вагонів. Як ви вважаєте, скільки вагонів було закуплено? У результаті - нуль", - наголосив Гусак.
За його словами, ситуація повторилася і 2016 року вже при новому керівництві "Укрзалізниці" та Мінінфраструктури. "Усього за ці два підвищення УЗ додатково отримала понад 20 млрд грн. Де ці гроші? У звіті УЗ є тільки один рядок - курсова різниця, усе. Зараз їх шукає НАБУ", - додав він.
Гусак наголосив на необхідності припинення подібної практики. За його словами в стосунках бізнесу і залізничників має з'явитися комфорт, що можливо тільки в одному випадку, якщо УЗ буде виконувати раніше досягнуті домовленості та інвестувати отримані від підвищення тарифів кошти за призначенням у закупівлю рухомого й тягового складу.
Нагадаємо, тарифний комітет Мінінфраструктури на засіданні 31 серпня 2017 погодив підвищення тарифів на залізничні вантажоперевезення всередині країни на 22,5%, з 1 жовтня 2017 року. 13 вересня на своєму засіданні Кабінет міністрів схвалив фінансовий план "Укрзалізниці" з індексацією тарифів на вантажоперевезення у внутрішньому сполученні.