Експерти прийшли до спільної думки, що зараз на ринку переважають такі основні тенденції, як зростання покупок через Інтернет, збільшення мобільних пристроїв, входження IoT у повсякденне життя, персоналізовані пропозиції конкретних товарів для окремих покупців, активний розвиток фінтеху, брак інвестицій у вітчизняну галузь.
Jesse Weltevreden, Research Director, Ecommerce Foundation зазначив, що до 2020 року частка онлайн витрат на покупки досягне 38% у загальному обсязі В2С торгівлі.
Емин Алієв, Criteo, стверджує, що мобільні пристрої дозволяють збільшити продажі рітейлерам. При цьому нові покоління, наприклад генерація Z, використовує в повсякденній комунікації до 5 різних пристроїв. І така тенденція буде тільки збільшуватися.
Представники компанії Google Damian Huba, (Google Poland) і Nataliia Kushnir, (Google Ireland) заявили, що нові технології дозволяють створити індивідуальну пропозицію для будь-якого покупця на основі предикатної аналітики.
Pawel Grabowski, керуючий партнер компанії ReeWise (партнер Oracle в Польщі) та Ірина Городнюк, співзасновник CrossSellGuide, радять збирати якомога більше даних про покупки своїх клієнтів, щоб бути корисними і краще розуміти бажання покупців. А також активно використовувати можливості фінтех технологій.
CEO і співзасновник modnaKasta.ua Андрій Логвін, розповів, що українському ринку електронної комерції не вистачає інвестицій через нестабільну ситуацію в країні та відсутність чітких правил діяльності для учасників всієї еко-системи.
"Ми сподіваємося, що доповіді, які прозвучали сьогодні, дадуть поштовх для ще більш швидкого розвитку ринку електронної комерції. А учасники почерпнули нові ідеї для практичного застосування в своєму бізнесі", - поділилася враженнями Ірина Холод, керівник компанії-організатора Ukrainian E-commerce Expert - "Наша команда буде продовжувати активно брати участь у побудові ринку і його навчанні".
Генеральний партнер – "Нова пошта".
Партнери – "Держзакупівлі. Онлайн", "Укрпошта", Meest Express, Deloitte