Міністерство інфраструктури повинно запропонувати альтернативу підвищенню тарифів на залізничні перевезення. Такою є позиція голови Державної регуляторної служби України Ксенії Ляпіної, пише ICTV.
У відомстві наполягають, що наказ Міністерства інфраструктури про підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення зобов'язані переглянути з урахуванням численних зауважень і потім можуть повторно оприлюднити у новій редакції для подальшого обговорення.
Як зазначають у прес-службі Держрегуляторної служби, після доопрацювання документу в обов'язковому порядку доведеться пройти всю процедуру узгодження компетентними органами (Мінфін, Мінекономрозвитку і т.д.) У ДРС уточнили, що узгодження нового документа повинне проводитися за новою процедурою, затвердженою Кабінетом Міністрів у грудні 2015 року.
Зміни, зокрема, передбачають напрацювання чиновниками альтернативних способів досягнення цілей держрегулювання. Чиновники будуть зобов'язані обґрунтувати, чому проблему не можна вирішити за рахунок ринкових механізмів або чинних регуляторних актів. А також надати аналіз як рішення позначиться на інтересах держави - припливі інвестицій і т.д. Також у підготовці документів за новою процедурою необхідно визначати витрати, які виникатимуть у представників суб'єктів господарювання у результаті дії нового регуляторного акта.
Нагадаємо, Міністерство фінансів і Державна регуляторна служба заблокували заплановане МІУ підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення на 30%, оскільки визнали його необґрунтованим.
Зокрема, у ДРС зазначили, що проект наказу про підвищення залізничних тарифів підготували без урахування позиції учасників ринку і галузевих асоціацій, що суперечить українському законодавству. У Мінфіні заявляють про відсутність аналізу впливу зростання вантажних залізничних тарифів на агропромисловий комплекс, вугільну галузь, дорожнє будівництво та інші галузі, які підтримуються з коштів держбюджету.