Вільна профспілка Південної залізниці, яка активно бореться за повернення звільненого начальника Південної залізниці Олександра Філатова, залежна від нього, а сам Філатов причетний до зловживань на сотні мільйонів гривень.
Про це йдеться у статті "Як "покращувався" кум Януковича", опублікованій виданням "Економічна правда", пише Gazeta.ua.
Як доказ наводяться документи Головного управління контролю та внутрішнього аудиту "Укрзалізниці", згідно з якими, незважаючи на скрутне становище залізниці, в 2013 та першому кварталі 2014 року при запланованому обсязі капітального будівництва на 353 196 тис. грн фактично було виконано робіт на 404 240 тис. грн.
"За наявності власних підрозділів, здатних виконувати роботи з капітального будівництва, 76% усіх робіт виконували сторонні підприємства. В інших випадках, навпаки, справлялися без сторонньої допомоги, ремонтуючи собі, але вдвічі дорожче, ніж ремонтували би іншим. Фактична собівартість ремонту власних вагонів залізниці становила 25,4 тис. грн за одиницю, тоді як для сторонніх організацій вартість ремонту однієї одиниці становить 10,2 тис. грн. Ще 11,3 млн грн, які "погано лежали", освоїли через проектні роботи минулих років. За їх результатами проектно-кошторисна документація на 1 січня 2013 і 1 січня 2014 року визнана технічно застарілою і непридатною для використання", - йдеться у публікації.
Крім цього, Філатов, очоливши держпідприємство в кінці 2012 року, вже через півроку "за державний рахунок забезпечив квартирою площею 170 кв метрів у Харкові себе, а також деяких наближених до нього осіб". Причиною ж злету начальника Південної залізниці та масштабів його зловживань називають тісний зв'язок з Віктором Януковичем, а також той факт, що екс-президент України є хрещеним батьком сина Олександра Філатова Родіона. Безстрокова акція протесту профспілки ж, ідеться в статті, є наслідком того, що в жовтні 2012 року колишній начальник Південної залізниці позбавив його від необхідності виплатити залізниці відповідно до рішення суду 96 тис. грн за шкоду діловій репутації.
"Колишній керівник "Південної залізниці" - лише один представник "когорти скривджених". Це плем'я втратило контроль над "Укрзалізницею", але хоче повернутися само і повернути старі схеми, щоб і далі годувати "сім'ю". Філатов і йому подібні ще не зрозуміли: поїзд пішов, і зворотного квитка у них немає", - підсумовує видання.