"Укрзалізниця" відмовляється від принципу прозорого вибору страхових партнерів на користь одного страховика.
Про це пише УНН з посиланням на президента Ліги страхових організацій України Олександра Зальотова. Він підкреслив, що якщо більше 50% підприємства належить державі, то обов'язково повинен діяти механізм тендерних закупівель послуг, зокрема страхових. "Тут цього немає", - сказав Зальотов.
Згідно із заявою прес-служби відомства від 9 липня з посиланням на генерального директора Бориса Остапюка, страхування на залізниці тепер здійснюватиме приватне акціонерне товариство "Страхова компанія "Інтер-Поліс". Їй передадуть страхування всіх пасажирів від нещасного випадку, а також добровільне медичне страхування.
Раніше управління ризиками за цими видами здійснювали п'ять страхових компаній України.
Рішення щодо усунення конкурентного поля, на думку учасників ринку, може створити прецедент порушення антимонопольного законодавства, оскільки має ознаки узгоджених дій та суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб'єктів господарювання на ринку без об'єктивно виправданих причин.
СК "Інтер-Поліс" засновано в 1993 році, вона входить до групи ТОВ "Інтер-Контакт", яка контролюється народним депутатом Олександром Єдіним. Фінансова звітність компанії не доступна для публічної оцінки. Пріоритетним напрямком діяльності є страхування ОСАЦВ, в якому за значеннями "світлофора" Моторного (транспортного) страхового бюро України компанія має "червоне світло".
Монопольна робота з "Укрзалізницею" єдиного страховика - СК "Інтер-Поліс" може призвести до неможливості утримувати на необхідному рівні взяті зобов'язання перед клієнтами - пасажирами залізниць і співробітниками "Укрзалізниці", а також несе репутаційні ризики для страхової галузі України в цілому.