Швидкісний потяг Крюківського вагонзаводу не пройшов всіх необхідних випробувань.
Як пише "Обозреватель", саме тому під час експлуатації і "вилазять" такі небезпечні поломки, як тріщина рами. "Український потяг станом на 2012-рік був абсолютно "свіжим" та не пройшов повного циклу випробувань. За нашими даними, Крюківський первісток не пройшов необхідних випробувань і досі, а тому був допущений до експлуатації всупереч законодавству та здоровому глузду" , - повідомляє видання.
Окрім того, УЗ приховує інформацію щодо реальної вартості цього потяга. "Публічно було заявлено, що потяг коштує на 30% дешевше за "корейця". Добре, але скажіть, скільки саме? Адже з корейцем все було зрозуміло: вартість зафіксовано, виробник надав нам його в кредит, до того ж - досить дешевий. Тому економіку розрахувати не складно. Тоді як у випадку з українським потягом нічого не зрозуміло. По-перше, не зрозуміла початкова вартість потяга, її потрібно озвучити публічно. По-друге, на яких умовах УЗ придбала або збирається придбати цей потяг: це буде кредит, лізинг або будуть задіяні інші фінансові механізми? Ми провели серфінг всіх відкритих джерел і так і не змогли знайти потрібної інформації, а значить - вона ретельно приховується", - йдеться у публікації.
Видання робить висновок, що якби під Євро-2012 були б закуплені українські потяги, ця угода закінчилася б величезним міжнародним скандалом: по-перше, навряд чи завод зміг би поставити необхідну кількість швидкісних потягів, по-друге, інформація щодо технічної неготовності моделі обов'язково стала б публічною.
Нагадаємо, 8 липня поїзд Крюківського вагонзаводу ЕКР-02, що курсує за маршрутом Київ-Одеса, був знятий з експлуатації через поломку.