Сервіс мікроблогів Twitter повідомив понад 1,4 млн користувачів про те, що вони були підписані чи ретвітили пости з акаунтів, які могли брати участь у російській пропагандистській кампанії перед виборами президента США.
Про це повідомляється в блозі Twitter.
Йдеться про 3814 акаунтів, пов'язаних з "Агентством інтернет-досліджень", також відомим як "фабрика тролів". У повідомленні Twitter воно названо "організацією, пов'язаною з російським урядом".
Компанія уточнила, що розширила кількість користувачів, які отримали такі повідомлення, але їх отримають не всі ті, хто коли-небудь читав повідомлення з цих акаунтів, а ті, хто їхні записи коментував, лайкав, цитував, ретвітив, згадував назви цих акаунтів або був їхнім підписником.
Twitter хоче, щоб користувачі краще розуміли, які джерела інформації їм можуть траплятися. Від невеликої групи користувачів компанія чекає реакції у відповідь на повідомлення.
Наприкінці жовтня 2017 року юрисконсульти Facebook, Twitter і Google уперше одночасно та публічно виступили перед конгресменами й відзвітували про роботу з виявлення підозрілих акаунтів, які могли бути пов'язані з Росією, зокрема з "Агентством інтернет-досліджень" і поширювали розпалювальні повідомлення чи політичну рекламу.
Facebook у листопаді 2017 року повідомив про створення нової функції, яка дасть можливість користувачам перевірити, чи читали вони пости, створені "фабрикою тролів".