Чотири виробники автомобільних запчастин припинили роботу і ще 30 не реалізували своїх планів запуску заводів у Росії.
Про це йдеться в заяві Мінекономіки РФ, повідомляє РБК.
У відомстві не повідомляють назв компаній, проте видання "Коммерсантъ" стверджує, що йдеться про французьку Faurecia (основним акціонером є PSA Peugeot-Citroen), що побудувала завод у Татарстані, але так і не запустила його.
Причиною називають невдоволення виробниками автозапчастин тим фактом, що вся державна підтримка поширюється тільки на автоконцерни. Зокрема, уряд досі не опрацював питання про коефіцієнт, який компенсував би валютні ризики.
Видання вказує, що виробники компонентів просять включити у формулу локалізації, яку застосовують в угодах про промзбірку (забезпечують нульові мита на ввезення субкомпонентів), додану вартість, створену при складанні компонентів, які потім експортують. У Мінекономрозвитку РФ підтвердили, що пропозиція використовувати експортне виробництво в розрахунку локалізації вже розглядається, хоча остаточного рішення немає.
Гендиректор Національної асоціації виробників автокомпонентів Михайло Блохін вважає, що зміна у формулі послужила б додатковим стимулом для іноземного виробника, який планує локалізувати виробництво в Росії. Зі свого боку старший партнер EURussia Partners Іван Бончев зазначає, що це буде лише на три роки, до закінчення угод про промзбірку.