У повну версію тлумачного словника англійської мови Merriam-Webster, який видавався у США, увійшли 1700 нових слів, в тому числі twerk, WTF, photobomb і meme.
За словами творців довідника, вирази вже увійшли в повсякденний побут, незважаючи на своє значення, повідомляється на сайті Merriam-Webster.
Іменник twerk ("тверк") позначає танець із трусінням стегнами і сідницями. Абревіатуру WTF (What the fuck) можна перекласти як "що за чортівня". Це слово вже використовується у пресі, зокрема, в таких виданнях, як The Wall Street Journal і National Review.
Дієслово photobomb ("фотобомбити") означає несподівану появу у процесі фотографування чогось або когось у вигляді жарту.
Іменник meme ("мем") має два значення. У першому він позначає стиль або поведінку, яка поширюється між членами певної культури. У другому - об'єкт або їхню групу, що привертає увагу і активно поширюється в соціальних мережах.
Крім додавання нових слів, у словнику розширили близько 700 статей і додали 2,3 тис. нових прикладів на використання слів. За словами творців, доступна на сайті версія є найповнішою версією тлумачного словника англійської мови у світі.
У 2014 році Merriam-Webster поповнився 1900 новими словами, включаючи superfood ("супер'їжа") і vuvuzela ("вувузела").
Словник Merriam-Webster випускає однойменна компанія. Він веде свою історію з XIX століття, а з 1964 року його видавець є американською філією Encyclopædia Britannica. У цьому словнику вперше було вказано на відмінності американського і британського варіантів англійської мови (наприклад, для слів center і centre, program і programme).
Тим часом, як повідомляє ВВС, видавництво Oxford University Press (OUP) назвало позначення "хештег" головним словом 2015 року для юних британців.
Як уточнюють у видавництві, діти використовують слово "хештег" або символ #, застосовуваний для його позначення, не тільки в пошукових позначках у соціальних мережах, але й для посилення емоційного забарвлення висловлювання. Крім того, вони виділяють таким чином свої пояснення в текстах.
Популярні раніше слова на кшталт email і Facebook молоде покоління вживає рідше. Їхнє місце посіли такі слова, як Instagram і "емодзі" (смайлики, які використовують в електронних повідомленнях). Діти менше згадують телебачення і частіше телефони.
До таких висновків в OUP дійшли, проаналізувавши близько 120,5 тис. творів, надісланих дітьми у віці від 5 до 13 років на конкурс "500 слів". У звіті наголошується, що в роботах цього року нерідко повторювався сюжет, як до героя приходить інтернет-слава завдяки розміщеному на сервісі YouTube відео.
Конкурс "500 слів" проводиться ВВС з 2011 року. Відповідно до назви змагання учасники складають розповіді обсягом не більше ніж 500 слів.