Російська громадська організація жертв незаконних політичних репресій створила серію рекламних плакатів "Сталін - він як ...". Як пише журнал "Велике місто", в такий спосіб організація вирішила "зрозумілою мовою" розповісти молоді про сталінські репресії.
На одному з плакатів Йосипа Сталіна порівнюють із соціальною мережею Facebook - він "закликав ділитися інформацією"; на іншому повідомляють, що він "як Twitter - був коротким". На плакатах Сталіна також порівнюють, серед іншого, з YouTube ("дозволяв завантажувати та відправляти"), ВКонтакте ("полонив мільйони"), "Яндекс" ("відправляв пошукові запити") і Apple ("дорого обійшовся"). Наприкінці кожного плаката подано відповідну історичну довідку, наприклад: "У 1937-1938 роках тисячі простих радянських громадян завалювали НКВД доносами на своїх товаришів по службі, сусідів, начальників, знайомих" (на плакаті про Facebook і "заклики ділитися інформацією").
Проект було запущено у співпраці журналу "Велике місто", порталу "Сноб" і телеканалу "Дощ". Так, на "Сноб" було опубліковано статтю, присвячену історії створення цієї рекламної кампанії та опитуванням молодих людей. З опитування випливає, що більшість молоді не має поняття про репресії. "Велике місто" разом із плакатами опублікував фрагменти творів школярів, написані для конкурсу "Людина в історії. Росія - XX століття". Цей конкурс упродовж 13 років проводить правозахисне товариство "Меморіал". Телеканал "Дощ", своєю чергою, покаже анімаційні ролики на підтримку проекту.
Інтернет-користувачі неоднозначно відреагували на плакати. Так, частина з них розкритикувала рекламну кампанію, назвавши її "свинством" і "поганим смаком". Водночас інші вважають, що це - "дивний абсурд", і деяким людям ідею по-іншому донести не можливо.