Напередодні Євро-2020 УЄФА і TikTok оголосили про початок співпраці, зазначено на офіційному сайті УЄФА.
Це вперше цифрова розважальна платформа спонсорує великий міжнародний турнір УЄФА.
"УЄФА запустить офіційний акаунт у TikTok з метою надихнути і порадувати мільйони футбольних фанатів по всьому світу історичним і сучасним відеоматеріалом, а також ексклюзивним залаштунковим контентом.
Партнерство також включає права на спонсорство трансляцій матчів Євро-2020, які будуть показувати європейські канали мовлення", - йдеться в пресрелізі.
"Ми раді вітати як партнера Євро-2020 компанію, яка за останній рік стала однією з найбільш обговорюваних розважальних мобільних платформ. У найближчі місяці ми сподіваємося на тісну співпрацю з TikTok, щоб показати вболівальникам по всьому світу новий унікальний спосіб взаємодії з чемпіонатом Європи з футболу, який дає їм можливість спілкуватися і ділитися своєю пристрастю до однієї з провідних подій у світі спорту", - додав директор з маркетингу УЄФА Гі-Лоран Епштейн.
Нагадаємо, що чемпіонат Європи перенесли на 2021 рік через пандемію коронавірусу.