ГоловнаСпорт

Клуби англійської Прем'єр-ліги фальсифікували дані відвідуваності домашніх матчів, - ЗМІ

Найбільше "домалював" собі клуб Андрія Ярмоленка.

Клуби англійської Прем'єр-ліги фальсифікували дані відвідуваності домашніх матчів, - ЗМІ
Фото: youtube.com

Клуби Англійської прем'єр-ліги запідозрили в завищенні відвідуваності домашніх матчів, повідомляють у розслідуванні, яке провела ВВС.

Журналісти BBC Sport направили запити в поліцію з проханням надати інформацію про кількість уболівальників на матчах усіх 20 команд АПЛ.

У більшості відповідей, отриманих журналістами, йшлося, що поліція не має такої інформації.

Однак було і 8 позитивних відповідей, що стосуються семи клубів.

На підставі цих даних у ВВС зробили висновок, що в шести із семи клубів дані відвідування матчів АПЛ, надані поліцією, значно відрізняються від інформації, опублікованої на офіційному сайті клубів.

Лідером у приписуванні є клуб зі східного Лондона "Вест Гем", за який зараз виступає українець Андрій Ярмоленко - в середньому ВГ приписував по 12,5 тис. глядачів за матч.

Далі розмістилися чинний чемпіон Англії "Манчестер Сіті", за який грає ще один наш співвітчизник Олександр Зінченко (7,5 тис.), "Саутгемптон" (4,2), "Тоттенгем" (3,7), "Челсі" (3,5) і "Вотфорд" (2,6).

Єдиний клуб, у якого збіглися показники - "Манчестер Юнайтед".

Експерти вважають, що завищені дані відвідуваності стадіонів подають з комерційних міркувань, що може потенційно залучити кращих спонсорів і підвищити інтерес до продажу абонементів.

У той самий час експерти стверджують, що обману з боку клубів немає - більшість команд у Прем'єр-лізі воліють рекламувати кількість квитків, проданих за гру, а не кількість людей, які фактично перебувають на стадіоні. Це означає, що вони включають у цю цифру і власників абонементів, які не відвідують матч, і безкоштовні квитки, які іноді не знаходять свого адресата.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram