У київському метро стався збій у системі оплати - проїзд не можна оплатити банківською карткою а також - за допомогою мобільних додатків.
Про це повідомила пресслужба метрополітену.
"Шановні пасажири! Наразі оплата проїзду банківською карткою та мобільними додатками Apple Pay та Google Pay у метро не працює. Фахівці усувають причини технічного збою", - йдеться у повідомленні.
Пасажирів просять скористатися електронним квитком або придбати разовий qr-квиток у автоматах з продажу.
"Про відновлення роботи у звичайному режимі буде одразу повідомлено", - додали в пресслужбі.
Оновлено. Станом на 17:30 у метро Києва полагодили систему безконтактної оплати проїзду. У підземці знову можна сплачувати за проїзд банківською карткою повідомляє пресслужба КМДА.
"Оплата в метро безконтактними банківськими картками та мобільними додатками працює у звичайному режимі. Пасажирам, у яких сьогодні не пройшла оплата, треба заповнити форму для перевірки транзакції: https://cutt.ly/qn5RHBQ, - йдеться в повідомленні.
Також у підприємстві просять попередньо перевірити стан рахунку, оскільки банки не надсилають повідомлень при автоматичному поверненні коштів.
Метрополітен також перепросив за тимчасові незручності.
Нагадаємо, у грудні 2019 року в київському метро під час вечірньої години пік стався збій. Проїзд не можна було оплатити е-квитком або банківською карткою. Раніше, на початку листопада, в метрополітені також стався збій в системі електронного квитка.