Використовувати сучасні технології, щоб зробити шопінг максимально комфортним і швидким для всіх учасників, дивувати і вражати своїх клієнтів — місія, з якою ось уже 9 років відмінно справляється онлайн-маркетплейс Kasta, лідируючи в Україні з продажу в категорії «Одяг та взуття». Поява на ринку нового продукту KastaID, за допомогою якого можна платити за покупки, використовуючи біометрію обличчя, стало ще одним доказом постійного розвитку компанії.
Переваги нового сервісу очевидні: прискорення роботи відділень, коли система визначає особу клієнта і працівники відразу готові винести замовлення, зведення до мінімуму помилки при виборі розміру або фасону, розраховуватися потрібно тільки за товар, який підійшов після примірки в одному з 104 відділень KastaPost по всій країні . І, звичайно ж, зручність у використанні — при оплаті потрібно всього лише посміхнутися, дивлячись на планшет.
Користуватися KastaID не складає труднощів. Необхідно лише зареєструватися в мобільному додатку Kasta.ua, внісши туди свої персональні дані і завантаживши фотографію, стати учасником програми лояльності KastaBlack, а потім підключити будь-яку банківську платіжну карту, з якої будуть зніматися автоматично платежі. Виконавши один раз ці нескладні дії, ви станете свідком дива, яке відбувається за допомогою інноваційних технологій.
Функція автоматичного розпізнавання обличчя на базі технології Amazon Rekognition дає можливість масштабувати дану послугу по всій національній мережі відділень KastaPost. Amazon Rekognition заснована на перевіреній технології глибокого навчання, яка добре маштаюується та була розроблена експертами Amazon в області комп'ютерного зору для щоденного аналізу мільярдів зображень і відео. Таке нововведення компанії Kasta допомагає ще більше вдосконалити досвід покупок клієнтів Kasta в Інтернеті, зняти бар'єр страху помилки з розміром і дати можливість часткової оплати замовлення (тільки за ті речі, які підійшли).
«Впроваджуючи цю технологію, ми ще більше наближаємося до повної автоматизації платежів за допомогою біоіндентіфікаціі клієнта, коли не треба буде носити з собою ні платіжну карту, ні смартфон, тому що у відділеннях KastaPost для оплати товару буде достатньо посмішки клієнта. І я радий, що саме ми є піонерами впровадження цієї технології в Україні », — говорить генеральний директор Kasta Андрій Логвин.
Ще зовсім недавно подібні платіжні технології здавалися фантастикою. Але сьогодні поява KastaID, тобто масовий запуск біометричної оплати покупок в Україні, це вже реальність. І Kasta, разом зі своїми партнерами Visa і Приватбанком, лідерами в своїх галузях, роблять ці послуги доступними для всіх жителів нашої країни.
Онлайн-шопінг в інтернет-магазині Kasta — це більш швидкий, зручний і дешевий спосіб зробити покупки. Підтримуючи впровадження передових технологій, компанія в черговий раз підтвердила послідовність у виконанні своєї місії. До того ж, це наближає майбутнє без використання готівки в усьому світі, що, на думку експертів, впливає на загальне підвищення рівня життя. Витративши менше часу на оплату покупок, ви більше часу зможете приділити вирішенню більш важливих завдань.
До речі, це вже роблять користувачі KastaID, просто вибираючи товари, приміряючи і розраховуючись посмішкою. Це і є майбутнє онлайн-шопінгу. Разом з Kasta.