ГоловнаСуспільствоЖиття

"Київпастранс" розглядає три варіанти маршрутів трамвая-електрички

"Трам-трейн" не потребує нових трамвайних і залізничних колій.

"Київпастранс" розглядає три варіанти маршрутів трамвая-електрички
Фото: Александр Рудоманов

Комунальне підприємство "Київпастранс" розробляє техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) проекту реконструкції транспортної мережі швидкісного рейкового транспорту для з'єднання районів лівобережної та правобережної частин столиці із запланованим введенням в експлуатацію 2020 року.

Про це йдеться в оголошенні "Київпастрансу" в газеті "Хрещатик", передає "Інтерфакс-Україна".

"Привабливість системи швидкісного рейкового транспорту Tram-Train полягає в тому, що буде організовано наземний безпересадковий маршрут, не підпорядкований транспортним дорожнім коркам, який з'єднає житловий масив Троєщина з правобережною частиною Києва, пройде по межі адміністративно-ділового ядра міста, біля утворення з найбільшою щільністю робочих місць, залізничного вокзалу і завершить свій маршрут на Борщагівці, поза метрополітеном", - наголошено в повідомленні.

У ТЕО розглядають три варіанти маршрутів.

Перший маршрут: від вул. Милославської по Троєщинській лінії швидкісного трамвая до ст. Троещина-2, по Південному півкільцю міської електрички через з/м Березняки, з переходом на Борщагівську лінію швидкісного трамвая в районі з.п. Північна (ст. Київ-Пас ), далі нинішньою лінією легкорейкового транспорту до ст. Кільцева дорога, з організацією заїзду в депо ім. Шевченка через трамвайну лінію по просп. Академіка Корольова.

Другий маршрут: від вул. Милославської по Троєщинській лінії швидкісного трамвая до ст. Троещина-2, по Південному півкільцю міської електрички через з/м Березняки, через Караваєві дачі з заїздом у депо ім. Шевченка зі ст. Київ-Волинський.

Третій маршрут: від вул. Милославська по Троєщинській лінії швидкісного трамвая до ст. Троещина-2, по Південному півкільцю міської електрички через ст. Київ-Петрівка із заїздом в депо ім. Шевченка зі ст. Київ-Волинський.

Зазначають, що "трам-трейн" не потребує нових трамвайних і залізничних колій, потрібно тільки об'єднати наявну інфраструктуру в одну комбіновану транспортну систему: колії Троєщинського швидкісного трамвая, залізничні колії, якими зараз курсує міська електричка, і колії Борщагівського швидкісного трамвая.

Громадські слухання по ТЕО пройдуть через 30 днів з дати публікації оголошення КП "Київпастранс".

Нагадаємо, київський Tram-Train з Троєщини до Караваєвих Дач обійдеться в $ 160-200 млн. У перспективі він може стати кільцевої гілкою метро.

Троєщина розташована на північному сході Києва, в цьому районі проживає понад півмільйона жителів. Проект по включенню Троєщини в мережу метрополітену був розроблений ще в минулому столітті, проте через брак грошей будівництво досі не розпочато.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram