ГоловнаСуспільствоЖиття

Влада Києва показала, як поетапно зміцнюють станцію метро "Героїв Дніпра"

Над станцією проводять винятково укріплювальні роботи, запевняють у КМДА.

Над станцією столичного метро "Героїв Дніпра" проводять винятково укріплювальні роботи, ніяких будівельних робіт зі зведення торгового центру поки що не проводять.

Про це повідомляють на офіційному сайті Київської міської державної адміністрації.

"«Героїв Дніпра» - 25-та станція Київського метрополітену, яку відкрили 6 листопада 1982 року. Станція мілкого закладення і не використовується як об'єкт укриття (бомбосховище) в разі загрози. Глибина купола станції - 1,8 м. Ще з 2007 року відповідно до розпорядження КМДА передбачено проведення робіт із закріплення ґрунтів, у тому числі за рахунок інвестора. Проектує роботи - КП «Київський метрополітен», а виконує - компанія, яка будувала станцію - ВАТ «Київметробуд»", - йдеться в повідомленні.

Відзначають, що роботи зі зміцнення за своєю технологією повинні бути проведені "безперервно і відповідно до визначених етапів". Також опубліковано схеми, що ілюструють кожен етап робіт:

Етап №1 - закріплення піщаних ґрунтів хімічними розчинами з боків станції і частково під станцією. Хімічний розчин заливається через пробурені порожнисті шахти.

Фото: kievcity.gov.ua

Етап №2 - формування захисної діафрагми станції метро уздовж стін станції, формується через утворення двох захисних екранів із залізобетонних паль.

Фото: kievcity.gov.ua

Етап №3 - поліпшення гідроізоляції, яке досягається через формування нових гідроізоляційних шарів.

Фото: kievcity.gov.ua

Етап №4 - покриття додаткових шарів гідроізоляції, які формувалися на попередньому етапі.

Фото: kievcity.gov.ua

Етап №5 - покриття станції захисним перекриттям із залізобетонних паль.

Фото: kievcity.gov.ua

Нагадаємо, станція метро "Героїв Дніпра" розташована на півночі Києва на перетині однойменної вулиці та Оболонського проспекту. На місці виходу зі станції у формі круглої пішохідної площі планують побудувати триповерховий ТРЦ під назвою "Оазис".

7 вересня будівельники почали ламати бетонний козирок вестибюля станції. Незабаром після цього на стелі станції з'явилася металева латка, а на гранітній підлозі - тріщини. Разом із тим, Київський метрополітен заявив, що не бачить небезпеки у будівництві ТРЦ над станцією.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram